Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji
w Zamościu

ul. Akademicka 4, 22-400 Zamość
email: poczta@wszia.edu.pl    spis telefonów »
Informacja: Wykorzystanie ciasteczek na stronach w domenie wszia.edu.pl więcej »
ENG UA
Wirtualna Uczelnia WSZiA
Wirtualna Uczelnia
Portal
Portal Informa- cyjno - Edukacyjny
Poczta
Poczta
WSZiA
Lerni
Kursy Lerni
OPAC
Katalog
OPAC
e-Kursy WBT
e-Kursy
WBT
Blackboard
Blackboard
DL
WSZiA na Facebook
WSZiA
Facebook
Informator rekrutacyjny Studia podyplomowe Centrum Szkoleń i Karier Przetargi Media o nas Kontakt

Słuchacze PR-u u Tischnera dla TEDxKraków

2013-09-06 10:40:58

W roku akademickim 2012/2013 słuchacze 10 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy Public Relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla TEDxKraków. To organizacja non-profit przygotowującej lokalną edycję konferencji TED (Technology, Entertainment, Desing) oraz przedsięwzięcia mające na celu promowanie hasła „Ideas worth spreading!”.

Program studiów „Nowy PR” kładzie szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej i narzędziowej wiedzy – rozbudowany blok warsztatowy i treningowy stanowi ponad 50 proc. wszystkich zajęć. Co roku słuchacze tego kierunku pracując w ramach wirtualnych agencji PR przygotowują na podstawie briefu strategię działań PR dla realnego klienta w ramach określonego budżetu.

– Ponieważ niektórych rzeczy nie można nauczyć się z książek – tylko praktycznie, nie oczekujemy, że po zakończeniu naszych studiów słuchacze powtórzą z pamięci mnóstwo nieprzydatnej teorii. Chcemy za to, żeby znając metody i techniki, wedle których powinna być budowana strategia PR, realizowali najbardziej szalone projekty z zakresu PR – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku. – Pracując dla TEDxKraków studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR dla klienta – od narzędzi analitycznych, przez tworzenie strategii, taktyki, budżetowanie, aż po prezentację przed klientem – dodaje Łukasz Majewski.

 Pozytywne opinie o studiach podzielają także słuchacze.– Perspektywa szerzenia idei TEDxKraków w ramach zajęć była wspaniałym wyzwaniem. Nasza kampania PR-owa miała rzeczywiście zostać wykorzystana przez zespół TEDxKraków, więc czuliśmy się potrzebni i zaangażowaliśmy się w pracę nad wizerunkiem naszego klienta jak w żadne inne ćwiczenie. Pracowaliśmy na realnych problemach (zagadnieniach), więc i rozwiązania musiały być realne. W miarę poznawania organizacji utożsamiłam się z jej wolontariuszami do tego stopnia, że dołączyłam do zespołu. Jestem zadowolona, gdyż bardzo dużo się nauczyłam i poznałam ludzi, którzy każdego dnia inspirują mnie do działania – mówi Agnieszka Łakota-Kot, słuchaczka 10 edycji kierunku „Nowy Public Relations”.

Kluczowym celem działań PR, który znalazły się w briefie, nad jakim pracowali studenci, było zwiększanie świadomości marki TEDxKraków jako ważnego spotkania w regionie, gdzie można zarówno usłyszeć ciekawe i wartościowe pomysły, jak i poznać takich ludzi.  Zakończeniem wielomiesięcznych prac wirtualnej agencji „PRoszę bardzo” była prezentacja autorskiej propozycji działań PR przed przedstawicielami TEDxKraków.

– Jesteśmy zachwyceni energią osób i liczbą pomysłów wygenerowanych przez grupę kierunku „Nowy PR”. Będąc w środku organizacji zapomina się często o pewnych elementach, które dla nas samych wydają się być oczywiste. Podsumowanie naszych działań i obiektywne spojrzenie na całość organizacji to klucz to dalszej pracy i rozwoju. Największą wartością naszej współpracy jest jednak samo zaangażowanie ludzi w projekt i to, że widzieli sens tego, co robią. Bardzo się cieszymy, że dwie słuchaczki – Agnieszka i Justyna postanowiły dołączyć do zespołu TEDxKraków i wspomóc nas w rozpowszechnianiu ciekawych idei. Z ich pomocą i garścią niezwykłych pomysłów będziemy dążyć do realizacji założonych celów – mówi Ewa Spohn, kurator TEDxKraków.

Więcej o kierunku „Nowy Public Relations”:

Program dwusemestralnych studiów, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych (warsztatów i wykładów), składa się z 5 bloków tematycznych: Wprowadzenie do świata PR; PR od kuchni; PR w praktyce; Dziedziny PR oraz PR w erze social i mobile media. Uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty pozwalające na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z praktycznym jej zastosowaniem. Krajowi i międzynarodowi eksperci PR o sprawdzonym i cenionym doświadczeniu zawodowym i szkoleniowym prowadzą zajęcia z wykorzystaniem praktycznych oraz aktywizujących metod nauczania, takich jak: studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry symulacyjne, dyskusje, przygotowywanie i przedstawianie prezentacji na zadane tematy czy wykłady interaktywne. Zajęcia wspierane są licznymi materiałami audio-video. 

Rekrutacja na studia podyplomowe na kierunku „Nowy Public Relations” trwa do końca września 2013 roku. Więcej informacji dostępne na stronie internetowej www.wse.krakow.pl.

wszystkie aktualnosci »

TELC

partner ZUS Współpraca partnerska